.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارقان زورگیر کلاردشت در محور هراز زمینگیر شدند
ماموران پلیس آگاهی، سارقان به عنف در شهرستان کلاردشت را در کمتر از ۳ ساعت هنگام خروج از محور هراز دستگیر کردند.
سارقان زورگیر کلاردشت در محور هراز زمینگیر شدند

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف در یکی از روستا‌های شهرستان کلاردشت، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کلاردشت وارد عمل شدند.

 

او افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیان پرونده و بازبینی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد، سه نفر با خودروی ۴۰۵ وارد منزل ویلایی شده و با تهدید چاقو و ضرب و شتم، مقایری طلا و ارز خارجی زورگیری کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی، پلاک خودروی سارقان را شناسایی و به تمامی شهرستان‌های همجوار جهت اجرای طرح مهار اعلام که یکی از متهمان در یکی از پاسگاه‌های جاده هراز آمل دستگیر و خودروی سارقان که در مسیر پلاک خودرو را با پلاک سرقتی تعویض نموده به همراه دیگر متهمین از محل متواری شدند.

 

سرهنگ حسینی با بیان اینکه اکیپی از ماموران آگاهی استان و آگاهی شهرستان کلاردشت به شهرستان آمل اعزام و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان آمل طی عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر شده اند، افزود: متهمان پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.